Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх школах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві.
Виходячи з цього та із методичних рекомендацій МОН України щодо викладання іноземної мови в школі МО вчителів іноземних мов обрало для опрацювання науково-методичну проблему: “Взаємопов’язаний комунікативний і соціокультурний розвиток здібностей учнів засобами іноземної мови для підготовки їх до міжкультурного спілкування в різноманітних сферах життєдіяльності ”.
Робота МО вчителів іноземних мов буде спрямована на: - формування в учнів комунікативної компетенції; - використання інтерактивних форм навчання; -орієнтацію навчального процесу на особистість учня; -роботу із обдарованими учнями; -використання ІКТ на уроках іноземної мови; -організацію проектної діяльності учнів для посилення мотивації до вивчення іноземної мови; - використання учнівського мовного портфоліо як засобу формування комунікативної компетенції учнів; - використання мультимедійних презентацій на уроках іноземної мови, - на позакласну роботу з англійської мови.
Заплановано провести протягом 2015-2016 навчального року п’ять засідань методичного об’єднання та проводити поcтійну методичну роботу в період між засіданнями. Обов’язковим елементом роботи методоб’єднання є відвідування уроків та обмін досвідом, підготовка учнів до участі в олімпіадах та конкурсах, аналіз результатів контрольних робіт та результатів ДПА та ЗНО з англійської мови.