Графік роботи практичного психолога Софіївсько-Борщагівського НВК
Парфенюк Катерини Володимирівни
Дні тижня | Інтервали часу | Види роботи |
Понеділок | 9.00-15.00 | Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; групові та індивідуальні консультації; проведення години психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: оформлення результатів с\п досліджень; підготовка до проведення різноманітних заходів; самопідготовка, робота в бібліотеці оформлення результатів с\п досліджень; заповнення документації психолога. |
Вівторок | 9.00-15.00 | Психодіагностика учнів та вчителів; корекційно-розвивальна робота; індивідуальне та групове консультування; година психолога (за окремим графіком) Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів; |
Середа | Методичний день | Участь у роботі семінарів-практикумів «Школі психолога»; підбір корекційно-розвивальних програм, підготовка до виховних годин, педагогічних рад, батьківських зборів. Психодіагностична робота. |
Четвер | 9.00-15.00 | Психодіагностика учнів; групові та індивідуальні консультації; корекційно-розвивальна робота, проведення ігрових занять; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: підготовка до проведення різноманітних заходів; оформлення результатів с\п досліджень; самопідготовка; заповнення документації психолога. |
П’ятниця | 9.00-15.00 | Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; психологічне консультування учнів та вчителів; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів; |
Примітка: графік може бути змінено за потребою навчального закладу.
ПЛАН РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
№ п/п | Напрямки діяльності/Види та форми роботи | Термін виконання | Цільова група/аудиторія |
Діагностична робота | |||
1. | Психодіагностика здобувачів освіти з метою виявлення рівня адаптації дітей до школи методом спостереження на основі класифікації Н. Гуткіної | Вересень/Жовтень | Здобувачі освіти 1-х класів |
2. | Методика дослідження соціальної адаптованості (М.В. Лемак, В.Ю. Петрище) | Листопад | Здобувачі освіти 5-х класів |
3. | Дослідження рівня інтелектуального розвитку за методикою «Прогресивні матриці Равена» | Грудень | Учні 5-х класів |
4. | Методика визначення нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації у стресі «Прогноз». | Січень | Здобувачі освіти 9-х класів |
5. | Діагностика множинного інтелекту за методикою Вальтера Маккензі | Лютий | Здобувачі освіти 9-х класів |
6. | Методика визначення нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації у стресі «Прогноз». | Березень | Здобувачі освіти 10-х класів |
7. | Методика визначення нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації у стресі «Прогноз». | Квітень | Здобувачі освіти 11-х класів |
Профілактична робота | |||
1. | Профілактична робота девіантної поведінки здобувачів освіти, різної вікової категорії | Протягом року | Здобувачі освіти 5-11 класів |
2. | Профілактика стресових та постстресових станів, пов’язаних із складними життєвими обставинами | Протягом року | Здобувачі освіти 1-11 класів |
3. | Проведення занять з елементами тренінгу, стосовно протидії булінгу | Протягом року | Здобувачі освіти 5-11 класів |
4. | Виховні заходи «Профілактика протидії булінгу та уникненню конфліктних ситуацій» | Протягом року | Здобувачі освіти Софіївсько-Борщагівського НВК |
Корекційно-розвиткова робота | |||
1. | Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з учнями, з особливими освітніми потребами | Протягом року, по 2 год./тиждень на учня | Учні з особливими освітніми потребами |
2. | Індивідуальна та групова корекційно-розвиткова робота з учнями початкових класів, які мають проблеми з адаптацією. | Протягом року | Здобувачі освіти 1х класів |
3. | Індивідуальні та групові заняття з учнями, які мають проблеми із соціальною адаптацією | 2й семестр | Здобувачі освіти 5х класів |
4. | Розвиткові заняття з обдарованими учнями(підготовка до інтелектуальної олімпіади) | Лютий/березень | Здобувачі освіти 9-10 класів |
5. | Проведення корекційно-розвиткової роботи за запитом. | Протягом року | Здобувачі освіти 1-11 класів |
Навчальна діяльність | |||
Консультативна робота | |||
1. | Індивідуальні консультації учнів за запитом | Протягом року | Учні 1-11 класів |
2. | Індивідуальні консультації батьків за запитом | Протягом року | Батьки |
3. | Індивідуальні консультації вчителів за запитом | Протягом року | Вчителі |
4. | Профконсультації учнів | Протягом року | Учні 8-11 класів |
5. | Індивідуальні консультації учнів та батьків, з особливими освітніми потребами | Протягом року | Здобувачі освіти 1-11 класів |
Просвітницька діяльність | |||
1. | Виступ на батьківських зборах по темі: «Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості» | Жовтень | Батьківський колектив учнів 1-х класів |
2. | Виступ на батьківських зборах по темі: «Успішна соціальна адаптація учнів 5-х класів до умов освітньо-навчального процесу» | Грудень | Батьківський колектив, учнів 5-х класів |
3. | Підвищення психологічної грамотності батьків з питань вікової та педагогічної психології | Протягом року (виступи на батьківських зборах) | Батьківський колектив |
4. | Психологічні особливості підліткового періоду | Протягом року (виступи на батьківських зборах) | Батьківський колектив/ пед.працівники |
5. | Проведення виховних годин(годин психолога), ігор, занять з елементами тренінгу | Протягом року | Здобувачі освіти 1-11 класів |
6. | Проведення просвітницьких заходів за запитом | Протягом року | Здобувачі освіти/пед. працівники/батьки |
Організаційно-методична робота(зв’язки з громадськістю) | |||
1. | Складання річного плану роботи | До 11.09.2019 | |
2. | Складання звітів про виконану роботу | Наприкінці навчального семестру | |
3. | Ведення робочої документації (журнали, протоколи, індивідуальні картки) | Протягом року | |
4. | Підготовка психодіагностичного інструментарію (тестових бланків, анкет, стимульного, наочного матеріалу) | Протягом року | |
5. | Підготовка до проведення семінарів, тренінгів, виховних годин, корекційно-розвиткових занять, виступів на пед. радах/батьківських зборах, написання статей психологічно-просвітницького змісту на актуальні теми для сайту, самоосвіта. | Протягом року | |
6. | Участь у навчально-методичних семінарах, нарадах для працівників психологічної служби | Протягом року | |
7. | Участь у засіданнях педагогічної ради, нарадах при директору | Протягом року | |
8. | Співпраця з органами місцевого самоврядування, закладами соціальної служби, громадськими організаціями. | Протягом року | |
9. | Співпраця з працівниками районного поліцейського відділку та ювенальної поліції | Протягом року |