Графік роботи практичного психолога Софіївсько-Борщагівського НВК

Парфенюк Катерини Володимирівни

/Files/images/dekor/razdelit.png

Дні тижняІнтервали часуВиди роботи
Понеділок9.00-15.00Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; групові та індивідуальні консультації; проведення години психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: оформлення результатів с\п досліджень; підготовка до проведення різноманітних заходів; самопідготовка, робота в бібліотеці оформлення результатів с\п досліджень; заповнення документації психолога.
Вівторок9.00-15.00Психодіагностика учнів та вчителів; корекційно-розвивальна робота; індивідуальне та групове консультування; година психолога (за окремим графіком) Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів;
СередаМетодичний деньУчасть у роботі семінарів-практикумів «Школі психолога»; підбір корекційно-розвивальних програм, підготовка до виховних годин, педагогічних рад, батьківських зборів. Психодіагностична робота.
Четвер9.00-15.00Психодіагностика учнів; групові та індивідуальні консультації; корекційно-розвивальна робота, проведення ігрових занять; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: підготовка до проведення різноманітних заходів; оформлення результатів с\п досліджень; самопідготовка; заповнення документації психолога.
П’ятниця9.00-15.00Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; психологічне консультування учнів та вчителів; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів;

Примітка: графік може бути змінено за потребою навчального закладу.

ПЛАН РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

№ п/п Напрямки діяльності/Види та форми роботи Термін виконання Цільова група/аудиторія
Діагностична робота
1. Психодіагностика здобувачів освіти з метою виявлення рівня адаптації дітей до школи методом спостереження на основі класифікації Н. Гуткіної Вересень/Жовтень Здобувачі освіти 1-х класів
2. Методика дослідження соціальної адаптованості (М.В. Лемак, В.Ю. Петрище) Листопад Здобувачі освіти 5-х класів
3. Дослідження рівня інтелектуального розвитку за методикою «Прогресивні матриці Равена» Грудень Учні 5-х класів
4. Методика визначення нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації у стресі «Прогноз». Січень Здобувачі освіти 9-х класів
5. Діагностика множинного інтелекту за методикою Вальтера Маккензі Лютий Здобувачі освіти 9-х класів
6. Методика визначення нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації у стресі «Прогноз». Березень Здобувачі освіти 10-х класів
7. Методика визначення нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації у стресі «Прогноз». Квітень Здобувачі освіти 11-х класів
Профілактична робота
1. Профілактична робота девіантної поведінки здобувачів освіти, різної вікової категорії Протягом року Здобувачі освіти 5-11 класів
2. Профілактика стресових та постстресових станів, пов’язаних із складними життєвими обставинами Протягом року Здобувачі освіти 1-11 класів
3. Проведення занять з елементами тренінгу, стосовно протидії булінгу Протягом року Здобувачі освіти 5-11 класів
4. Виховні заходи «Профілактика протидії булінгу та уникненню конфліктних ситуацій» Протягом року Здобувачі освіти Софіївсько-Борщагівського НВК
Корекційно-розвиткова робота
1. Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з учнями, з особливими освітніми потребами Протягом року, по 2 год./тиждень на учня Учні з особливими освітніми потребами
2. Індивідуальна та групова корекційно-розвиткова робота з учнями початкових класів, які мають проблеми з адаптацією. Протягом року Здобувачі освіти 1х класів
3. Індивідуальні та групові заняття з учнями, які мають проблеми із соціальною адаптацією 2й семестр Здобувачі освіти 5х класів
4. Розвиткові заняття з обдарованими учнями(підготовка до інтелектуальної олімпіади) Лютий/березень Здобувачі освіти 9-10 класів
5. Проведення корекційно-розвиткової роботи за запитом. Протягом року Здобувачі освіти 1-11 класів
Навчальна діяльність
Консультативна робота
1. Індивідуальні консультації учнів за запитом Протягом року Учні 1-11 класів
2. Індивідуальні консультації батьків за запитом Протягом року Батьки
3. Індивідуальні консультації вчителів за запитом Протягом року Вчителі
4. Профконсультації учнів Протягом року Учні 8-11 класів
5. Індивідуальні консультації учнів та батьків, з особливими освітніми потребами Протягом року Здобувачі освіти 1-11 класів
Просвітницька діяльність
1. Виступ на батьківських зборах по темі: «Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості» Жовтень Батьківський колектив учнів 1-х класів
2. Виступ на батьківських зборах по темі: «Успішна соціальна адаптація учнів 5-х класів до умов освітньо-навчального процесу» Грудень Батьківський колектив, учнів 5-х класів
3. Підвищення психологічної грамотності батьків з питань вікової та педагогічної психології Протягом року (виступи на батьківських зборах) Батьківський колектив
4. Психологічні особливості підліткового періоду Протягом року (виступи на батьківських зборах) Батьківський колектив/ пед.працівники
5. Проведення виховних годин(годин психолога), ігор, занять з елементами тренінгу Протягом року Здобувачі освіти 1-11 класів
6. Проведення просвітницьких заходів за запитом Протягом року Здобувачі освіти/пед. працівники/батьки
Організаційно-методична робота(зв’язки з громадськістю)
1. Складання річного плану роботи До 11.09.2019
2. Складання звітів про виконану роботу Наприкінці навчального семестру
3. Ведення робочої документації (журнали, протоколи, індивідуальні картки) Протягом року
4. Підготовка психодіагностичного інструментарію (тестових бланків, анкет, стимульного, наочного матеріалу) Протягом року
5. Підготовка до проведення семінарів, тренінгів, виховних годин, корекційно-розвиткових занять, виступів на пед. радах/батьківських зборах, написання статей психологічно-просвітницького змісту на актуальні теми для сайту, самоосвіта. Протягом року
6. Участь у навчально-методичних семінарах, нарадах для працівників психологічної служби Протягом року
7. Участь у засіданнях педагогічної ради, нарадах при директору Протягом року
8. Співпраця з органами місцевого самоврядування, закладами соціальної служби, громадськими організаціями. Протягом року
9. Співпраця з працівниками районного поліцейського відділку та ювенальної поліції Протягом року
Кiлькiсть переглядiв: 1984