Практичний психолог

Парфенюк Катерина Володимирівна

/Files/images/dekor/razdelit.png

/Files/images/2018_2019/praktichniy_psiholog/stornka_psihologa/практичний психолог Парфенюк Катерина Володимирівна.jpg


/Files/images/dekor/razdelit2.png

Корисні поради та новини психолога на в особистому розділі Google+

/Files/images/dekor/google+.png

Має повну вищу освіту. Освіта, рік закінчення: закінчила Національний авіаційний університет 2016р. та здобула кваліфікацію спеціаліста за спеціальністю «Психологія».

У Софіївсько-Борщагівському НВК працює з 2016 року.

Психологічна служба школи є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психологічного здоров’я учнів та діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку демократично орієнтованої, відповідальної, моральної та самодостатньої особистості.

В своїй роботі психолог керується етичним кодексом психолога та працює згідно свого річного плану роботи.

Основними напрямками роботи є:

Психодіагностика, головною метою якої є оцінка інтелектуальних можливостей, особистісних, поведінкових особливостей учнів,виявлення рівня адаптації учнів 1-х, 5-х класів та професійних нахилів учнів 9-х класів.
Психологічне консультування, до якого входить проведення бесід, з тими хто потребує консультативної допомоги, а також складання і точне формулювання психолого-педагогічних рекомендацій, які випливають із результатів проведеного психодіагностичного обстеження.
Психологічна просвіта, полягає в ознайомленні педагогів та батьків з головними закономірностями й умовами сприятливого психологічного розвитку дітей; роз’яснення результатів психологічних досліджень.
Психологічна підтримка, сприяє поліпшенню взаємин між учнями та вчителями, дітьми та батьками.
Психопрофілактика, пов’язана з виконанням завдань запобіжного характеру, що попереджають настання небажаних психологічних наслідків у розвитку дитини, наприклад, появу небажаних рис характеру.
Психологічна корекція, передбачає здійснення безпосереднього впливу психолога на учня, з метою виправлення наявних недоліків, формування нових способів реагування і поведінки.

/Files/images/dekor/razdelit.png

Графік роботи
практичного психолога
Софіївсько-Борщагівського НВК

Парфенюк Катерини Володимирівни

Дні тижня Інтервали часу Види роботи
Понеділок 9.00-15.00 Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; групові та індивідуальні консультації; проведення години психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: оформлення результатів с\п досліджень; підготовка до проведення різноманітних заходів; самопідготовка, робота в бібліотеці оформлення результатів с\п досліджень; заповнення документації психолога.
Вівторок 9.00-15.00 Психодіагностика учнів та вчителів; корекційно-розвивальна робота; індивідуальне та групове консультування; година психолога (за окремим графіком) Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів;
Середа Методичний день Участь у роботі семінарів-практикумів «Школі психолога»; підбір корекційно-розвивальних програм, підготовка до виховних годин, педагогічних рад, батьківських зборів. Психодіагностична робота.
Четвер 9.00-15.00 Психодіагностика учнів; групові та індивідуальні консультації; корекційно-розвивальна робота, проведення ігрових занять; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: підготовка до проведення різноманітних заходів; оформлення результатів с\п досліджень; самопідготовка; заповнення документації психолога.
П’ятниця 9.00-15.00 Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; психологічне консультування учнів та вчителів; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів;

Примітка: графік може бути змінено за потребою навчального закладу.

ПЛАН РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Зміст роботи Термін виконання З ким проводиться
1. Психодіагностична робота
1.1 Психодіагностика учнів з метою виявлення рівня адаптації дітей до школи методом спостереження на основі класифікації Н.Гуткіної Вересень Учні 1-х класів
1.2 Методика «Експертна оцінка адаптованості дитини до школи» В.Чирков, О.Соколова, О.Сорокіна Вересень Вчитель, батьки учнів 1-х класів
1.3 Експрес діагностика визначення самооцінки «Дерево» Жовтень Учні 5-х класів
1.4 Методика визначення особистісної адаптації школярів Фурмана Листопад Учні 5-х класів
1.5 Тест шкільної тривожності Філіпса Листопад Учні 5-х класів
1.6 Прогресивні матриці Дж. Равена (визначення рівня інтелектуального розвитку учнів) Грудень Учні 5-х класів
1.7 Опитування за метеріалами вісника КОІПОПК Січень Батьки
1.8

Визначення типу темпераменту за методикою Г. Айзенка

Лютий Учні 6-х класів
1.9 Методика «Множинний інтелект» В.Маккензі Березень Учні 9-х класів
1.10 «Диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) Є.О. Клімова Березень Учні 9-х класів
1.11 Опитувальник професійної спрямованості (ОПС) Д. Голанда Березень Учні 9-х класів
1.12 Модифікований опитувальник для ідентифікації типів акцентуацій характеру у підлітків (О.Є.Лічко - С.І.Подмазін) Квітень Учні 10-го класу
2. Консультаційна робота
2.1 Індивідуальні консультації учнів за запитом Протягом року Учні 1-11 класів
2.2 Індивідуальні консультації батьків за запитом Протягом року Батьки
2.3 Індивідуальні консультації вчителів за запитом Протягом року Вчителі
2.4 Профконсультації учнів Протягом року Учні 1-11 класів
3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
3.1 Проведення корекційно-розвивальної роботи за потребою (за результатами дослідження) Протягом року Учні
3.2 Проведення шкільних та районних олімпіад Лютий- березень Учні
4. Психологічна просвіта
4.1 Виступ на батьківських зборах по темі: «Режим дня першокласника» Вересень Батьки учнів 1 класів
4.2 Проведення місячника здорового способу життя Листопад
4.3 Проведення години психолога Протягом року Учні 1-11 класів
4.4 Виступи на батьківських зборах (за запитом) Протягом року Батьки
4.5 Виступ на педраді за результатами роботи Травень Педколектив
5. Організаційно-методична робота
5.1 Складання плану роботи на рік Вересень Психолог
5.2 Складання плану роботи на місяць Психолог
5.3 Складання графіку роботи Вересень Психолог
5.4 Складання звіту про роботу Грудень- травень Психолог
5.5 Підготовка до проведення тренінгів, ділових ігор з учнями Протягом року Психолог
5.6 Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарад Протягом року Психолог
5.7 Підготовка до проведення виховних годин з учнями та факультативів. Протягом року Психолог
5.8 Підготовка до педагогічних консиліумів Протягом року Психолог
5.9 Підготовка до проведення години психолога Протягом року Психолог
5.10 Систематичне оновлення «Куточка психолога» Протягом року
5.11 Участь в навчально-методичних семінарах Протягом року Психолог
6. Зв’язки з громадськістю
6.1 Співпраця з районним центром практичної психології. Протягом року
6.2 Співпраця з фахівцем соціальної роботи Києво-Святошинського центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді. Протягом року

Кiлькiсть переглядiв: 2187