Практичний психолог
Парфенюк Катерина Володимирівна
Корисні поради та новини психолога на в особистому розділі Google+
Має повну вищу освіту. Освіта, рік закінчення: закінчила Національний авіаційний університет 2016р. та здобула кваліфікацію спеціаліста за спеціальністю «Психологія».
У Софіївсько-Борщагівському НВК працює з 2016 року.
Психологічна служба школи є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психологічного здоров’я учнів та діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку демократично орієнтованої, відповідальної, моральної та самодостатньої особистості.
В своїй роботі психолог керується етичним кодексом психолога та працює згідно свого річного плану роботи.
Основними напрямками роботи є:
Психодіагностика, головною метою якої є оцінка інтелектуальних можливостей, особистісних, поведінкових особливостей учнів,виявлення рівня адаптації учнів 1-х, 5-х класів та професійних нахилів учнів 9-х класів.
Психологічне консультування, до якого входить проведення бесід, з тими хто потребує консультативної допомоги, а також складання і точне формулювання психолого-педагогічних рекомендацій, які випливають із результатів проведеного психодіагностичного обстеження.
Психологічна просвіта, полягає в ознайомленні педагогів та батьків з головними закономірностями й умовами сприятливого психологічного розвитку дітей; роз’яснення результатів психологічних досліджень.
Психологічна підтримка, сприяє поліпшенню взаємин між учнями та вчителями, дітьми та батьками.
Психопрофілактика, пов’язана з виконанням завдань запобіжного характеру, що попереджають настання небажаних психологічних наслідків у розвитку дитини, наприклад, появу небажаних рис характеру.
Психологічна корекція, передбачає здійснення безпосереднього впливу психолога на учня, з метою виправлення наявних недоліків, формування нових способів реагування і поведінки.
Графік роботи
практичного психолога
Софіївсько-Борщагівського НВК
Парфенюк Катерини Володимирівни
Дні тижня | Інтервали часу | Види роботи |
Понеділок | 9.00-15.00 | Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; групові та індивідуальні консультації; проведення години психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: оформлення результатів с\п досліджень; підготовка до проведення різноманітних заходів; самопідготовка, робота в бібліотеці оформлення результатів с\п досліджень; заповнення документації психолога. |
Вівторок | 9.00-15.00 | Психодіагностика учнів та вчителів; корекційно-розвивальна робота; індивідуальне та групове консультування; година психолога (за окремим графіком) Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів; |
Середа | Методичний день | Участь у роботі семінарів-практикумів «Школі психолога»; підбір корекційно-розвивальних програм, підготовка до виховних годин, педагогічних рад, батьківських зборів. Психодіагностична робота. |
Четвер | 9.00-15.00 | Психодіагностика учнів; групові та індивідуальні консультації; корекційно-розвивальна робота, проведення ігрових занять; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: підготовка до проведення різноманітних заходів; оформлення результатів с\п досліджень; самопідготовка; заповнення документації психолога. |
П’ятниця | 9.00-15.00 | Проведення с\п досліджень з учнями, вчителями; корекційно-розвивальна робота з учнями, проведення ігрових занять; психологічне консультування учнів та вчителів; година психолога (за окремим графіком). Організаційно-методична робота: обробка результатів психодіагностики, заповнення документації, самопідготовка, робота в бібліотеці, за комп’ютером; підготовка до проведення заходів; |
Примітка: графік може бути змінено за потребою навчального закладу.
ПЛАН РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
№ | Зміст роботи | Термін виконання | З ким проводиться |
1. | Психодіагностична робота | ||
1.1 | Психодіагностика учнів з метою виявлення рівня адаптації дітей до школи методом спостереження на основі класифікації Н.Гуткіної | Вересень | Учні 1-х класів |
1.2 | Методика «Експертна оцінка адаптованості дитини до школи» В.Чирков, О.Соколова, О.Сорокіна | Вересень | Вчитель, батьки учнів 1-х класів |
1.3 | Експрес діагностика визначення самооцінки «Дерево» | Жовтень | Учні 5-х класів |
1.4 | Методика визначення особистісної адаптації школярів Фурмана | Листопад | Учні 5-х класів |
1.5 | Тест шкільної тривожності Філіпса | Листопад | Учні 5-х класів |
1.6 | Прогресивні матриці Дж. Равена (визначення рівня інтелектуального розвитку учнів) | Грудень | Учні 5-х класів |
1.7 | Опитування за метеріалами вісника КОІПОПК | Січень | Батьки |
1.8 | Визначення типу темпераменту за методикою Г. Айзенка | Лютий | Учні 6-х класів |
1.9 | Методика «Множинний інтелект» В.Маккензі | Березень | Учні 9-х класів |
1.10 | «Диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) Є.О. Клімова | Березень | Учні 9-х класів |
1.11 | Опитувальник професійної спрямованості (ОПС) Д. Голанда | Березень | Учні 9-х класів |
1.12 | Модифікований опитувальник для ідентифікації типів акцентуацій характеру у підлітків (О.Є.Лічко - С.І.Подмазін) | Квітень | Учні 10-го класу |
2. | Консультаційна робота | ||
2.1 | Індивідуальні консультації учнів за запитом | Протягом року | Учні 1-11 класів |
2.2 | Індивідуальні консультації батьків за запитом | Протягом року | Батьки |
2.3 | Індивідуальні консультації вчителів за запитом | Протягом року | Вчителі |
2.4 | Профконсультації учнів | Протягом року | Учні 1-11 класів |
3. | Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота | ||
3.1 | Проведення корекційно-розвивальної роботи за потребою (за результатами дослідження) | Протягом року | Учні |
3.2 | Проведення шкільних та районних олімпіад | Лютий- березень | Учні |
4. | Психологічна просвіта | ||
4.1 | Виступ на батьківських зборах по темі: «Режим дня першокласника» | Вересень | Батьки учнів 1 класів |
4.2 | Проведення місячника здорового способу життя | Листопад | |
4.3 | Проведення години психолога | Протягом року | Учні 1-11 класів |
4.4 | Виступи на батьківських зборах (за запитом) | Протягом року | Батьки |
4.5 | Виступ на педраді за результатами роботи | Травень | Педколектив |
5. | Організаційно-методична робота | ||
5.1 | Складання плану роботи на рік | Вересень | Психолог |
5.2 | Складання плану роботи на місяць | Психолог | |
5.3 | Складання графіку роботи | Вересень | Психолог |
5.4 | Складання звіту про роботу | Грудень- травень | Психолог |
5.5 | Підготовка до проведення тренінгів, ділових ігор з учнями | Протягом року | Психолог |
5.6 | Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарад | Протягом року | Психолог |
5.7 | Підготовка до проведення виховних годин з учнями та факультативів. | Протягом року | Психолог |
5.8 | Підготовка до педагогічних консиліумів | Протягом року | Психолог |
5.9 | Підготовка до проведення години психолога | Протягом року | Психолог |
5.10 | Систематичне оновлення «Куточка психолога» | Протягом року | |
5.11 | Участь в навчально-методичних семінарах | Протягом року | Психолог |
6. | Зв’язки з громадськістю | ||
6.1 | Співпраця з районним центром практичної психології. | Протягом року | |
6.2 | Співпраця з фахівцем соціальної роботи Києво-Святошинського центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді. | Протягом року |