/Files/images/dekor/razdelit.png

Соціальний педагог

Осадча Людмила Миколаївна

/Files/images/dekor/razdelit.png

/Files/images/admnstratsya/зображення_viber_2.jpgОсадча Людмила Миколаївна Соціальний педагог

/Files/images/dekor/razdelit2.png

КОРИСНІ ПОРАДИ ТА НОВИНИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ОСОБИСТОМУ РОЗДІЛІ

/Files/images/dekor/кнопка-нуш1.jpg

Має повну вищу освіту. Освіта: закінчила університет імені Т. Шевченка в 1999 році та здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю «Соціальна педагогіка».
У школі працює з 2000 року. Стаж роботи (педагогічний/ соціального педагога): 13 років/ 12 років.

СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ– спеціаліст з виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні умови для розвитку і соціалізаціїособистості.

Посадові обов'язки соціального педагога:

Вивчає та оцінюєособливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань;

Досліджуєи спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;

Прогнозує:

· посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи;

· результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;

Надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу:

- дитячим, молодіжним об'єднанням;
- дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах;
- учням;
- батькам;
- учителям;

ü Забезпечуєдотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);

ü Переконуєучнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя;

ü Сприяєзапобіганню негативним явищам в учнівському середовищі;

Здійснює соціально-педагогічний супровід навчальио-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей;

Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;

Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;

Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків;

Формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих;

Ведевідповідну документаціюта статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі;

Береучасть у роботі педагогічної ради школи, нарадах, які проводяться адміністрацією школи;

Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, із директором методичного центру практичної психології Києво-Святошинського району та директором Софіївсько-Борщагівської С ЗОШ І-ІІІ ст. навч.

/Files/images/dekor/razdelit.png

ГРАФІК РОБОТИ

соціального педагога Софіївсько-Борщагівської спеціалізованої ЗОШ І-ІІІ ст.навч.

Дні тижня Інтервал робочого часу, місце роботи, вид роботи
Навчальний заклад (шоденний контроль відвідування учнів школи, психодіагностика, психологічна просвіта, прогностика, зв’язки з громадськістю) За межами навчального закладу (організаційно-методична робота: оформлення документів, обробка результатів досліджень, відвідування семінарів, робота у бібліотеці, самоосвіта) Навчальний заклад (консультування батьків, дітей та вчителів)
Понеділок 09.00 – 13.00 15.00 – 17.00 13.00−15.00
Вівторок 09.00 – 13.00 15.00 – 17.00 13.00−15.00
Середа 09.00– 17.00 -
Четвер 09.00 – 12.00 14.00 – 17.00 12.00−14.00
П’ятниця 09.00−14.00 14.00 – 17.00
Кiлькiсть переглядiв: 550