Соціальний педагог
Осадча Людмила Миколаївна
Осадча Людмила Миколаївна Соціальний педагог
КОРИСНІ ПОРАДИ ТА НОВИНИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ОСОБИСТОМУ РОЗДІЛІ
Має повну вищу освіту. Освіта: закінчила університет імені Т. Шевченка в 1999 році та здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю «Соціальна педагогіка».
У школі працює з 2000 року. Стаж роботи (педагогічний/ соціального педагога): 13 років/ 12 років.
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ– спеціаліст з виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні умови для розвитку і соціалізаціїособистості.
Посадові обов'язки соціального педагога:
Вивчає та оцінюєособливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань;
Досліджуєи спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;
Прогнозує:
· посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи;
· результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
Надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу:
- дитячим, молодіжним об'єднанням;
- дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах;
- учням;
- батькам;
- учителям;
ü Забезпечуєдотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);
ü Переконуєучнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя;
ü Сприяєзапобіганню негативним явищам в учнівському середовищі;
Здійснює соціально-педагогічний супровід навчальио-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей;
Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;
Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків;
Формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих;
Ведевідповідну документаціюта статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі;
Береучасть у роботі педагогічної ради школи, нарадах, які проводяться адміністрацією школи;
Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, із директором методичного центру практичної психології Києво-Святошинського району та директором Софіївсько-Борщагівської С ЗОШ І-ІІІ ст. навч.
ГРАФІК РОБОТИ
соціального педагога Софіївсько-Борщагівської спеціалізованої ЗОШ І-ІІІ ст.навч.
Дні тижня | Інтервал робочого часу, місце роботи, вид роботи | ||
Навчальний заклад (шоденний контроль відвідування учнів школи, психодіагностика, психологічна просвіта, прогностика, зв’язки з громадськістю) | За межами навчального закладу (організаційно-методична робота: оформлення документів, обробка результатів досліджень, відвідування семінарів, робота у бібліотеці, самоосвіта) | Навчальний заклад (консультування батьків, дітей та вчителів) | |
Понеділок | 09.00 – 13.00 | 15.00 – 17.00 | 13.00−15.00 |
Вівторок | 09.00 – 13.00 | 15.00 – 17.00 | 13.00−15.00 |
Середа | − | 09.00– 17.00 | - |
Четвер | 09.00 – 12.00 | 14.00 – 17.00 | 12.00−14.00 |
П’ятниця | 09.00−14.00 | 14.00 – 17.00 | − |