Розширене використання інноваційних технологій в системі управління дає можливість за допомогою правильно організованої передачі інформації забезпечити об’єднання й взаємодію усіх ланок підприємства.
Комп’ютеризація, вихід в Інтернет, підключення до інформаційних мережевих систем, використання мультимедія широко застосовуються в управлінській діяльності Софіївсько-Борщагівського НВК.
Орієнтири управлінської діяльності:
- підвищення ступеня реальної участі в управлінні педагогічним процесом усіх членів шкільного колективу;
· головна мета діяльності адміністрації – створення умов, за яких спостерігається зростання особистості педагога, з’являються мотиви до самовизначення, самоактуалізації, самореалізації;
· оптимальне поєднання централізації і децентралізації в управлінні школою. Забезпечення ефективної взаємодії чотирьох рівнів децентралізованої системи управління школою (учнівське самоврядування + методична рада + заступники директора + директор, піклувальна рада, батьківський комітет);
· осмислення кожним суб’єктом шкільного управління соціально-педагогічної і фінансово-економічної ситуації школи;
· управління, адаптоване до можливостей і мотивів діяльності педагогічного колективу.
Основні напрямки роботи з інформатизації закладу:
• розробка нормативно-правової бази інформатизації; • формування інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу; • інформатизація діяльності адміністративно-управлінської ланки; • оснащення школи сучасними інформаційними засобами; • інформатизація процесу навчання і виховання; • інформатизація методичної роботи; формування баз даних; • впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес; • інформатизація діяльності психологічної служби; • інформатизація діяльності бібліотеки; • залучення учнів до участі у національних та міжнародних проектах.
У школі проводяться педагогічні ради, семінари-практикуми, учительські студії, науково-практичні конференції, психолого-педагогічні семінари, творчі звіти вчителів з впровадження інноваційних технологій навчання, вивчається питання про ефективність поєднання різних освітніх технологій, працює творча група вчителів з питання «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес», методичний консультпункт.
У закладі здійснюється психологічний супровід інноваційної діяльності (психодіагностика, психопрофілактика, психологічне навчання вчителів, моніторинг комфортності учнів в умовах інноваційного процесу, вивчення психологічного мікроклімату в педагогічному колективі та в учнівських колективах, виявлення здібностей, пошук прихованих талантів).
Результатами проведених заходів, роботи творчої групи є розроблені інструктивно-методичні матеріали, методичні тезауруси, розвивальні міні-підручники, зразки планування занять, методичні рекомендації щодо використання мультимедійних комплексів.
З метою активізації набутих вчителями знань про інноваційні технології проводяться педагогічні олімпіади, методичні турніри, тестовий контроль.