Результати інноваційної діяльності Софіївсько-Борщагівського навчально-виховного комплексу
Наскільки правильний шлях обрав педагогічний колектив нашого Софіївсько-Борщагівського НВК свідчать такі найбільш вагомі результати:
- підвищився рівень навчальних досягнень учнів (на 10% збільшилась кількість учнів, що мають високий та достатній рівні); кількість учнів з середнім та початковим рівнем знань зменшилась на 11%.
- значне підвищення результативності учнів школи у районниих, обласних предметних олімпіадах, конкурсах, проектах різних рівнів; результати предметних олімпіад та конкурсів (24 призових місць у районних етапах предметних олімпіад, конкурсів, МАН, 2 призових місця в обласних етапах ) свідчать про те, що в школі, порівняно з минулим роком (15 призових місць на районному рівні), підвищився рівень підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, МАН, на достатньому рівні проводилась індивідуальна робота з дітьми, які були включені в склад команд.
- учні НВК брали участь у таких конкурсах, як Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс «Колосок осінній» та «Колосок весняний» (Золотий колосок – 37 учасників, Срібний колосок – 15 учасників), Всеукраїнська природознавча гра «Геліантус» (диплом міжнародного рівня 3 учнів, диплом І ступеня – 2 учні, диплом ІІ ступеня – 15 учнів), Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» (відмінний результат – 1 учень, добрий результат -12 учнів), українознавча гра «Соняшник» (дипломи Всеукраїнського рівня – 1, дипломи регіонального рівня – 16), Всеукраїнський учнівський фізичний конкурс «Левеня», Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч», інтерактивний конкурс «Олімпус».
- спостерігається зростання рівня педагогічної майстерності вчителів, їх інформаційної культури (за 5 років 10 % вчителів стали призерами районного етапу конкурсу «Вчитель року», 1 вчитель став лауреатом обласного етапу, 22 вчителя пройшли навчання за програмою Intel, до складу картотеки ППД увійшли методичні розробки 6 вчителів, педпрацівники школи є авторами понад 30 статей у фаховій пресі);
- збільшився на 8% кількість учнів школи, що вступили до вищих навчальних закладів ІІІ-ІV ступеня акредитації (з них 98 % становлять учні, що навчалися у класах іноземного профілю).